Voorstellen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sanne Wollaert - WaarBenJij.nu Voorstellen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sanne Wollaert - WaarBenJij.nu

Voorstellen

Door: SanneWollaert

Blijf op de hoogte en volg Sanne

18 Augustus 2018 | Nederland, Nederland

Heey!

Mijn naam is Sanne Wollaert, ben 15 jaar, woon in Haalderen en zit in de 4de klas van de havo op OBC Bemmel. Dit jaar ben ik een van de leerlingen die mee mag naar Zuid-Afrika!!

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om met vrienden en vriendinnen

Ik vind het geweldig dat ik naar Zuid-Afrika ga! Ik kan mijn Engels verbeteren, de cultuur ontdekken en de mensen in Genadendal helpen.

Tot snel!
Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Zuid- Afrika

een reis van 2 weken naar Zuid-Afrika (Genadendal).

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2019

aftellen

27 November 2018

De voorbereidingen

18 Augustus 2018

Voorstudie Zuid-Afrika

18 Augustus 2018

Voorstellen
Sanne

Welkom!! :)

Actief sinds 18 Aug. 2018
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 955

Voorgaande reizen:

22 Februari 2019 - 09 Maart 2019

Zuid- Afrika

Landen bezocht: